Tuesday, March 3, 2009

Apa la...

Semalam chatting dengan dia.tak pasal2 hujung2 tu nak ngamuk.padahal niat aku nak bagi tahu yang die dah tak kenal aku siapa.pelik la..die selalu mcm tu.tak pernah nak admit kesalahan.ego sangat.time aku syg boleh la aku toleransi.ni dah tak ade ape2..sorry la..kalo aku tak suka aku ckp saja.peduli la die nak rase ape.sebab what matters to me at the moment is my feeling and my behaviour.ape korg nak ckp pasal aku aku tak peduli.yang mana aku rase elok dan releven akan aku pakai dan jadikan panduan.tp setakat nak membandingkan aku dengn kehidupan lampau aku..YOU ARE WRONG ABOUT THAT !

Padahal niat aku bukan nak membangkitkan isu aku dengan die.aku just nak ckp yang aku da berubah sikit demi sikit.for good..tp die pulak angin.cakap aku saje nak cari pasal.ni la manusia..kalau aku pendam ckp mcm ni la..kalau aku lepas sangat tak boleh terima pulak.payah2...

takpe2..aku harap benda ini x berlanjutan..aku nak lagi berkawan die.tp die kena tau juga.die xperfect ok ! tp tula..kalau ikutkan keras kepala die tu aku rase die tak akan kemana.so pandai2 la berfikir.mintak maaf ya,saya bukan nak menjatuhkan awak,tp itu la yang saya fikir tentang awak skrng.tolong paham,niat saya bukan nak cari gaduh..tp ikut awak la..kalau nak pikir mcm tu jugak !

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home